Dupa ce s-a hotarat dizolvarea se fac, sub răspunderea
administratorului şi contabilului societăţii documentele de lichidare
- Inventarierea şi evaluarea elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii ale societăţilor comerciale care urmează să se lichideze şi înregistrarea rezultatelor inventarierii şi ale evaluării efectuate cu această ocazie;- Întocmirea situaţiilor financiare anuale, în formatul prevăzut de reglementările contabile aplicabile; - Achitarea datoriilor societăţii comerciale către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, precum şi a celorlalte obligaţii sociale către alte fonduri, salariaţi şi alţi terţi;- Stabilirea rezultatului lichidării (profit sau pierdere), întocmindu-se contul de profit şi pierdere în formatul prevăzut de reglementările contabile aplicabile; Se obţin documentele de la finanţe care atestă că s-au plătit toate datoriile, către stat. Eventual alte documente de plată a datoriilor cătr…
- Inventarierea şi evaluarea elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii ale societăţilor comerciale care urmează să se lichideze şi înregistrarea rezultatelor inventarierii şi ale evaluării efectuate cu această ocazie;- Întocmirea situaţiilor financiare anuale, în formatul prevăzut de reglementările contabile aplicabile; - Achitarea datoriilor societăţii comerciale către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, precum şi a celorlalte obligaţii sociale către alte fonduri, salariaţi şi alţi terţi;- Stabilirea rezultatului lichidării (profit sau pierdere), întocmindu-se contul de profit şi pierdere în formatul prevăzut de reglementările contabile aplicabile; Se obţin documentele de la finanţe care atestă că s-au plătit toate datoriile, către stat. Eventual alte documente de plată a datoriilor cătr…
Comentarii