Treceți la conținutul principal

Model decizie avertisment scris



by Chetan Menaria, unsplash.com
Antet


Decizia nr. …. din …….
de sanctionare cu avertisment scris


……., în calitate de administrator al ………..,

Având în vedere constatările din referatul lui …. având funcția de……, privind abaterile disciplinare ale salariatului , domiciliat în….., având funcţia de ….., potrivit art. 247 alin 2, art. ….. din Legea 53/2003 - Codul Muncii, art.  ……. din Contractul Individual de Munca, precum şi art. ….. din Regulamentul Intern se retine că:

Salariatul a săvârşit urmâtoarele abateri disciplinare:

În data ….. în jurul orei … ………….

In temeiul dispozitiilor art. 247 alin. 2, art. 248 alin. 1 lit. a si art. 252 din Legea 52/2003 - Codul Muncii,


DISPUN :

1. ……., domiciliat în …….., având funcţia de ……., cu contractul individual de muncă înregistrat sub nr. …. la …….. este sancţionat cu avertisment scris.
2. Decizia va fi comunicată persoanei în cauză şi produce efecte de la data comunicării.
3. Prezenta decizie poate fi contestată de către salariat în termen de 30 de zile de la comunicare în faţa  Tribunalului în raza căruia îşi are domiciliul.
4. Compartimentul Resurse Umane vor aduce la indeplinire prevederile prezentei decizii.

…..
Semnătura






DOVADA DE COMUNICARE

Subsemnatul, ……, domiciliat în……, având funcția de …..am luat cunostință de decizia, nr. …… din …….., de sancționare disciplinară cu avertismentul scris.

Semnatura,                                                   Data,

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Dizolvare SRL (5) - Dizolvare fara lichidator. Model hotarare lichidare si repartizare

Dupa ce s-a hotarat dizolvarea se fac, sub răspunderea administratorului şi contabilului societăţii documentele de lichidare
-       Inventarierea  şi evaluarea elementelor de  natura activelor, datoriilor  şi capitalurilor proprii ale societăţilor comerciale care urmează  să se lichideze  şi înregistrarea rezultatelor inventarierii şi ale evaluării efectuate cu această ocazie;-  Întocmirea situaţiilor financiare anuale, în formatul prevăzut de reglementările contabile aplicabile; -       Achitarea datoriilor societăţii comerciale către bugetul de stat, bugetul asigurărilor sociale de stat, precum  şi a celorlalte obligaţii sociale către alte fonduri, salariaţi şi alţi terţi;-       Stabilirea rezultatului lichidării (profit sau pierdere), întocmindu-se contul de profit şi pierdere în formatul prevăzut de reglementările contabile aplicabile;    Se obţin  documentele de la finanţe care atestă că s-au plătit toate datoriile, către stat. Eventual alte documente de plată a datoriilor cătr…

Prelucrarea datelor personale de către avocați și temeiul juridic

Prelucrarea datelor personale de către avocați și temeiul juridic poate fi analizat din perspectiva celor 6 situații reglementate de Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR).


Consimțământul
Consimțământul are o aplicabilitate restrânsă, pentru ca poate privi cel mult datele clientului persoană fizică căreia i se solicita consimțământul la începutul relației contractuale.
2. Executarea contractului
Acest motiv poate găsi o largă aplicare. Avocatul, prin contractul încheiat cu clientul său, se angajează să depună toate eforturile pentru a apăra interesele clientului. Pentru realizarea acestui obiectiv avocatul este în situația de a prelucra un mare evantai de date personale.
3. Îndeplinirea unei obligații legale
Uneori chiar legea impune o serie de obligații de a furniza date. De exemplu, codul de procedura impune ca părțile dintr-un proces să-și dezvăluie codul numeric personal în cadrul procedurii judiciare.
4. Un interes public
Această justificare are o aplicabilitate l…